söndag 23 september 2012

Återbruksutmaning

Klockarbarn har en återbruksutmaning som jag hakar på. Varje måndag redovisar man vad man gjort och får massa inspiration av andra.

Reglerna är så enkla att det är löjligt. Gör nåt av nåt använt. Gör om, hitta på ett nytt syfte som känns oväntat eller väntat också för den delen, gör om kläder och grejer, återanvänd dina grejer, sy, måla, snickra eller precis vad du vill. Inspirera och inspireras av varandras projekt.  Det finns inga rätt och inga fel. Länka ditt bidrag på måndagarna framöver här på bloggen i höst.

Först tänkte jag, att det kan jag ju inte göra med allt föda barnande och så. Men äh, det blir som det blir. I morgon kommer första bidraget.

utmaning återbruk

2 kommentarer:

Tyg och otyg sa...

Kul! Jag ska också vara med hade jag tänkt (insåg just nu att jag glömt bort att blogga om det) men jag har inget på lager tills imorgon, så vi får väl se hur det ska sluta. :)

Petra / Popetotrora sa...

Det är väl utmärkt att hoppa på denna utmaning just nu! Då har du något att fokusera på blir, som dm bebisen dröjer. Och dröjer den inte så blir det som du skriver. :)